برندگان جشنواره تبلیغات کن (بخش دوم) Burger King

برگر کینگ Burger King در یک اقدام هوشمندانه و خلاق، از نقطه ضعف دستیار صوتی گوگل استفاده کرد و به معرفی محصول جدید خود پرداخت! این حرکت جنجالی برگرکینگ خیلی پر صدا شد و سوالات بسیاری را درباره آینده ماشین های هوشمند و امنیت اطلاعات مطرح کرد. وایرال شدن این تبلیغ خلاقانه به اندازه خرید 135 میلیون دلار رسانه برای برگرکینگ ارزش آفرینی کرد. این تبلیغ برنده مدال طلای بخش پلتفرم های نوظهور کن 2018 شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =