برندگان جشنواره تبلیغات کن (بخش اول) Edeka

در بخش کمپین های تبلیغاتی شبکه اجتماعی و اینفلوئنسرها Social Media and Influencers یکی از برندگان فروشگاه زنجیره ای آلمانی ادکا Edeka بود که یک کمپین خلاقانه و پرسرو صدا بر ضد تبعیض نژادی و بیگانه ستیزی راه اندازی کرد. آلمانی ترین سوپر مارکت! شعار این کمپین بود. بیش از 10 هزار مقاله در رسانه های مختلف درباره این حرکت Edeka  منتشر شد و میلیونها نفر در شبکه های اجتماعی کلیپ های آن را تماشا کردند و در باره آن صحبت کردند. یک کمپین کم خرج و در عین حال پر سروصدا که همزمان مسئولیت اجتماعی فروشگاه را نیز به پیش می برد و تصویر خوبی از Edeka  در ذهن همه مردم به جای میگذاشت.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =