برندگان جشنواره تبلیغات کن (بخش دوم) Burger King

برگر کینگ Burger King در یک اقدام هوشمندانه و خلاق، از نقطه ضعف دستیار صوتی گوگل استفاده کرد و به معرفی محصول جدید خود پرداخت! این حرکت جنجالی برگرکینگ خیلی پر صدا شد و سوالات بسیاری را درباره آینده ماشین های هوشمند و امنیت اطلاعات مطرح کرد. وایرال شدن این تبلیغ خلاقانه به اندازه خرید …

برندگان جشنواره تبلیغات کن (بخش اول) Edeka

در بخش کمپین های تبلیغاتی شبکه اجتماعی و اینفلوئنسرها Social Media and Influencers یکی از برندگان فروشگاه زنجیره ای آلمانی ادکا Edeka بود که یک کمپین خلاقانه و پرسرو صدا بر ضد تبعیض نژادی و بیگانه ستیزی راه اندازی کرد. آلمانی ترین سوپر مارکت! شعار این کمپین بود. بیش از 10 هزار مقاله در رسانه …